În cadrul parteneriatului s-au mobilizat peste 300 de participanți și 7 formatori de opinie. Prin intermediul acestui eveniment de importanță semnificativă pentru dezvoltarea
comunicării de marketing în domeniul afacerilor, HORA Village își reconfirmă angajamentul său de susținere a comunității de afaceri în care activează prin implicare și dedicare.
„Ține de responsabilitatea noastră să investim în domeniile de dezvoltare profesională în Republicii Moldova. În calitate de dezvoltatori imobiliari realizăm necesitatea unor planuri strategice în tot ce facem, așadar prin intermediul a astfel de evenimente dorim să creăm un mediu profesional interactiv pentru antreprenori, investitori, companii, unde aceștia să fie motivați și încurajați să contribuie la activitatea economică a țării. Noi suntem siguri că, doar prin implicare putem aduce standardele de viață cu o treaptă mai sus, la noi acasă”,
a menționat Mihail CEBANU, Directorul dezvoltatorului imobiliar A-casa.
Totodată, acest forum reprezintă un imbold în sprijinul și inovarea comunicării comerciale și instituționale. Conform datelor de expertiză rezultate de expertul în cercetarea nișei de Social Media Marketing, Dumitru TALMAZAN, în momentul actual, Republica Moldova se află la nivelul la care se aflau țările dezvoltate în urmă cu un deceniu în ceea ce privește marketingul digital. Expertul a precizat că nu există o strategie bine delimitată care să crească în mod vertiginos etapa la care ne aflăm acum, soluția constă în consistență și diversitate în managementul activității.
În cadrul acestui eveniment sau subliniat diferențele dintre etapele de dezvoltare digitală din țara noastră și țările vestice ale Europei și s-au propus viziuni și perspective care urmează să întărească eforturile specialiștilor în optimizarea rezultatelor.
,,Este nevoie de o comunitate activă și implicată pentru a crește nivelul de modernizare în marketing. Acest parteneriat este o investiție în era tehnologiilor, în tendințele actuale de AI și marketing digital. Organizăm astfel de forumuri, pentru că avem încrederea că în pofida etapei la care ne aflăm putem avea un sistem de marketing performant care să propulseze succesul afacerilor”
spune Marina SCERBAN, Director Executiv KMB Events.
Evenimentele de acest gen valorifică brandurile autohtone și adună la un loc liderii de opinie din țară pentru a discuta probleme sub aspecte economice, ceea ce favorizează îmbunătățirea politicilor antreprenoriale și de business.
HORA Village- proiectul rezidențial premium al A-casa, prin acest parteneriat încurajează valorificarea resurselor locale și susține progresul brandurilor care se poziționează în țara noastră, aici, A-casa.
Departamentul Relații Publice
al dezvoltatorului imobiliar A-casa
Comments